Söndag

Jag är inte bara världen mest tekniska person utan också världens duktigaste. Jag och Kattis har varit ute och gått runt nydalasjön idag. Fantastiskt duktigt om ni frågar mej! Jag känner mej så sjukt duktigt, jag kommer dock ha ont överallt i morgon men det är smällar man får ta.
I övrigt har jag inte gjort nåt alls idag. Skulle ha pluggat men så har det inte riktigt blivit. Jag var ju även bjuden på våfflor hos Catti idag. Hur gott som helst!

Nu ska jag lyssna på Anna Ternheim innan jag ska laga mat, sen blir det slapp i soffan resten av kvällen! Ingen söndagsångest idag. Skönt! Jag gillar livet nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det låter exakt som mej då, jag har varit ute o sprungit idag, kände mej så duktig! haha :) O våfflor har jag med ätit idag :)
puss o kram

2008-03-16 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0