Tisdag

Just nu så tror jag att jag är världens sämsta student. Eller så är det bara så här studentlivet ser ut. Jag har massvis kvar att läsa och jag har inte ens börjat på rapporten, och jag har absolut ingen energi till att plugga. Jag har ju någonslags teori om att inte ställa massa krav på mej själv för att då inte bli besviken. Just i det här fallet så kan jag ju inte riktigt leva efter det eftersom det handlar om min framtid på ett mycket påtagligt sätt. Om jag inte skulle göra uppgiften nu så skulle jag ju kunna göra den senare så det löser sej ju alltid, men jag kan inte skjuta upp fler saker nu. Tentan och två seminarium redan. Det går inte.
Jaja lite effektivt pluggande fram till lunch så får vi se hur det känns sen.

Nu kommer jag att erkänna något som ingen någonsin har fått mej att säga någon gång. Jag kommer ångra att jag har skrivit det och det är väldigt otippat att just detta skulle komma från mej. Och ni får mej inte att säga det mer än en gång. Jag är sugen på att börja träna. Så nu var det sagt!

Plugg nu
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0