Beroende

I morgon ska jag på cocktailparty, vilket ska bli as kul. Jag har fixat en fin klänning och i morgon ska jag köpa ett par nya skor.
Jag har dock funderat på om jag ska dricka i morgon. För er som inte vet så har jag slutat dricka, därför är det lite konstigt att dom har tankarna dyker upp. Varför skulle jag dricka? En utav dom första anledningarna som dyker upp är att jag kommer ha roligare då. Nu när jag har funderat på det så är det ju precis därför som jag inte ska dricka. Om jag känner att jag inte kan ha lika kul när jag inte dricker och när ens tankarna dyker upp så innebär det att det finns ett beroende. Om än väldigt litet.
Därför ska jag vara nykter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0