Det ryktas om att det är söndag

Jag hade hoppats på mer sol och varmt väder idag men i DN ser det ut som att det bara ska bli 17 grader idag. Själv har jag ju ingen aning eftersom jag inte har gått upp ur sängen. 
Dagen kommer då bestå av träning och pluggande. 
I morgon bär det av tillbaka till universitetet. Det var ju ett tag sen jag var där nu. Det känns kul att få träffa alla igen, och jag saknar att sitta på humlan och dicka kaffe och gnälla över vad man nu måste gnälla över just då. Och nu när pollensäsongen är i gång så kanske man kan dricka sitt kaffe under en björk eller så. Men å andra sidan så kommer jag sakna mina klasser som jag har haft på praktiken.  

Jaja nu ska jag iväg på ett afro pass, sen är det spinning som väntar.


Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter verkligen som du kommit igång med träningen.

2008-05-11 @ 19:30:58
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0