Kamomilla stad

Jag är trött, på lite dåligt humör, men fram för allt trött.
Lektionen som jag hade idag gick iofs så himla mycket bättre än vad jag ens hade hoppats på. Alla grupper jobbade på och verkade ha ganska så kul förutom en grupp, men dom får ju skylla sej själva lite. Jag gjorde mitt bästa iaf.

Jag har tänkt en massa, framför allt nu i natt när jag tydligen inte skulle sova. Jag vet precis hur jag vill att mitt liv skulle se ut, vad det skulle innehålla, vad jag skulle göra och allt. Precis allt är genomtänkt. Det skulle inte heller vara så svårt att genomföra det, inte om jag tar det i små steg.
Men ändå gör jag inget? Jag lunkar på i mina vanliga spår och tänker att allt det där kan jag göra sen, jag ska göra det här först. Det känns väl ganska så dumt?
Det är inte så att jag är olycklig eller så, men det finns hela tiden det här andra.

Ipren nu och sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0