Lördag

Dagen har varit helt fantastisk skön. Lång sovmorgon. Hade forfarande as ont överallt när jag vaknade så jag bestämde mej för att ligga kvar och skita i träningen för idag. Så kaffe och DN i sängen fick börja dagen.
Sen tog jag en promenad runt sjön, mötte Daniel, länge sen jag såg han nu, trevligt. Anna var tvungen att ringa sen och tala om att hon minnsann visste vad jag hade gjort idag. Svårt att räkna ut ur hon hade fått reda på det. Saknar Anna väldigt mycket förresten. Hon är bra på alla sätt och vis.
Efter promenaden gick jag till Linda för att hänga lite. Som vanligt var det hur bra som helst. Vi borde hänga hela tiden, ingen har dock tid. Linda är bäst!
Resten av dagen bestod av städande och sen ett lååångt och skönt bad. När jag låg i badet så ringde mamma och skulle bara tala om att det är pingstafton idag. Ovetande om det mest så frågade jag vad man brukar göra på pingst då, men hon visste inte. Så jag badade vidare som om inget hade hänt.

Film nu, Italian Job, inte så tråkigt alls, saknar dock mina sambos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0