Morgon

Innan jag började jobba natt så var jag relativt morgonpigg, jag tyckte om att jag upp tidigt och sitta själv i köket när alla andra sov. Men efter att jag jobbade natt förra sommaren så är jag trött konstant. Eller fram till nu. Idag insåg jag att jag är så himla morgon trött längre. Iaf inte när jag väl har kommit upp ur sängen, då är det hur lugnt som helst.
Och nu är det bara ett par veckor fram tills jag börjar jobba igen. Natt!

Jag har funderat på det här med att vara kvar här uppe nästa sommar. Jag har två alternativ som det ser ut nu. Jobba på helgerna under terminerna, spara pengarna och sen vara ledig på sommaren. Eller så kan jag ta en sommarkurs. Just nu känns sommarkurs mest lockande, men å andra sidan skulle det vara skönt att vara ledig hela sommaren.
Ytterligare ett alternativ skulle vara att jobba på helgerna, spara så mkt pengar som bara går, jobba extra en massa i sommar och spara dom pengarna och sen åka nånstans nästa sommar. Tågluffa kanske? Allra helst skulle jag vilja båtluffa i Grekland, men jag hatar att åka båt så det går ju inte.
Är det någon som är på att göra nåt sånt nästa sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0