Prestationsångest

Igår hade jag 32 läsare på min blogg. Jag brukar ha max 13 så nu har jag fått lite smått prestationsångest inför vad jag ska skriva idag.
Och så funderar jag över varför denna plötsliga topp har kommit. Jag tror absolut inte att det har något att göra med att inläggets rubrik var sex.
Förra gången som något liknande hände var när jag skrev om mat, då fick jag fler kommentarer än vad jag brukar. Anar ni vart jag vill komma? För er som inte gör det: Vilken oslagbar kombination. Jag ska börja skriva om matsex. En blogg om matsex!

Kommentarer
Postat av: Ivana

Haha coolt, 32 läsare är inte dåligt!

2008-05-27 @ 10:45:44
URL: http://roughcookie.blogg.se
Postat av: Linda

Då kommer jag att sluta läsa din blogg, ta det som ett hot!

2008-05-27 @ 18:33:55
URL: http://www.nogg.se/lucys
Postat av: johanna

VAA! SLUTA LÄSA OM DET BLIR EN MATSEXBLOGG? JAG KOMMER INTE GÖRA ANNAT ÄN ATT KOLLA DIN BLOGG!

2008-06-01 @ 00:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0