Sol men inte varmt

Om man tittar ut genom fönstret så skiner solen, jag skulle chansa på iaf 17 grader kanske lite mer. Kollar i DN. 8 grader. Jag blev sur!
Ska till universitetet snart, trevligt. Längtar efter lunch på campus med klassen, men först väntar utvärdering av VFUn. Känns totalt ovärt. Introducera nästa moment istället så man kan börja med det istället för att sitta med det i panik dom sista veckorna.
Sen blir det föreläsning om eugenik och sterilisering med Lena. Lena är bra så det blir nog bra. Jag vill dock inte skriva min uppsats om det, så det är lite onödigt, men det måste ju bli plus i nåt slags konto iaf.
Efter föreläsningen blir det träning och sen softande.

Tänkte också berätta lite om min dröm som jag hade i natt. Jag och Filip, min bror, hade varit nånstans och åkte hem med bussen, men bussen stannade en bit hemifrån, som för övrigt var hotellet vi bodde på i Norge, så vi var tvungna att gå. Det var snö och uppförsbacke. Vi började gå, men såg ganska snart en björn som blockerade vägen för oss. Jag sa åt Filip att gömma sej och jag började gå därifrån. Jag vet inte vart Filip tog vägen men medan jag höll på att ta mej ner från backen och ner bakom skydd som fanns nere vid vägen så kom björnen ikapp mej. Han dödade mej, men jag var fortfarande medveten om allt som hände runt omkring mej.
Efter en stund, när det var vår, så kom pappa och Filip och sa att det var dags att kliva upp. Och min kommentar på det var " ja det är väl dags att jag börjar använda mitt nästa liv, jag har ju tre kvar innan game over"
Sen skulle vi ut och springa.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken dröm, rolig men ändå hemsk.

2008-05-12 @ 18:52:56
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0