Sommar i sinnet?

Snart är det så kallade valborgslovet slut. Vad har jag gjort idag för att fylla lovet med kvalité? Ja om man räknar att en rejäl D-vitamin chock räknas till det så har jag gjort mitt allra bäst. Det var verkligen sommar idag. Helt fantastisk. Björkarna slog ut under dagen. Så från och med i morgon så kommer jag att se ut som en förkyld alkis i ett par veckor framåt.
I morgon ska jag ta tag i träningen igen,.den har gått lite på sparlåga i två veckor nu, men jag har köpt ett årskort nu så nu är det bara att sätta igång igen!

Jag satt och surfade lite förut och ramlade in på några pro ana bloggar. Det är hemskt. Jag tänkte på hur otacksamma dom måste vara och hur sne vriden världsbild och självbild dom har. Jag blir alldeles rädd när jag läser om det. Jag hoppas och ber att varken jag eller några av mina nära kommer att hamna där.

Jag tänkte ha ett nytt litet projekt i morgon. Kartlägga min dag timme för timme. Alltså ta ett kort en gång i timmen för att dokumentera dagen. Vi får se om jag kanske visar resultatet här i morgon. Men å andra sidan så är inte söndagar den bästa dagen att dokumentera.
Bild ett: Jag i sängen med frukost kaffet och DN
Bild två: Jag i sängen i färd med att läsa alla bloggar
Bild tre: Jag i sängen pluggandes
Bild tre: Alt 1 om det är fint väder: sittandes i solen Alt 2: Liggandes i sängen
Ja ni fattar systemet.

Nu ska jag sova så att jag får min skönhetssömn. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0