Spridda funderingar

Dagen har bestått av ett besök i Sävar. Där vi bland annar fick se Sveriges sista slagfält och Muminpappans hus. Det var mycket trevligt. Jag tror att norrland is the shit. Ibland längtar jag hem till sydligare breddgrader, men jag undrar om det beror på just sydligheten eller om det beror på människorna?

Jag hatar att bli kallad mamma. Jag tar illa upp när folk säger det till mej att jag är mammig eller kallar mej för mamma eller något liknande. Om jag är mammig mot någon så innebär det ju bara att den personen inte kan ta ansvar för sej själv på nåt sätt. Så sluta kalla mej för mamma.

Snart kommer Christer upp...Det ska bli så himla kul. Jag saknar honom så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Sova nu. Träning, handledarsamtal och fika i morgon.
God natt

Kommentarer
Postat av: johanna

Picknick och titta på brännboll då?

2008-05-29 @ 09:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0