Ungdomlig

Idag var sista dagen som jag hade den ena klassen som jag har haft under praktiken. Det var lite sorgligt även fast det finns elever i den klassen som verkligen tycker illa om mej, men det finns också dom som jag tycker bra om och som verkar tycka om mej också.
Jag gjorde en liten utvärdering med dom bara för att kolla av lite snabbt vad dom tyckte. Det var mycket positiva kommentarer så jag blev glad. Det som var genom gående negativt var att jag ska lära mej att höja rösten och säga åt dom att verkligen vara tysta, alla tyckte det utom ett par stycken, dom tyckte att det var bra att jag sa ifrån när det blev för pratigt. Det är inte så lätt det här med utvärderingar.
Den roligaste kommentaren jag fick var nog iaf att jag var ungdomlig. Jag kanske ska lägga till att det var i en trea jag var. Det innebär alltså att dom är två år äldre än mej. Så det är ju tur att jag är ungdomlig. Hade ju varit illa annars.

Nu ska jag försöka sova trots att det kommer att bli skit svårt med tanke på den lilla korta powernapen på nästan två timmar i eftermiddags.

Kommentarer
Postat av: Lena

Okej, tack, då får det faktist bli dom röda Conversen! :D Puss

2008-05-07 @ 06:18:13
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se
Postat av: Anette

menar du inte att du är 2 år äldre än dom? Inte att dom är 2 år äldre än du :p
kul att du fick några snälla ord iallfall :p

2008-05-07 @ 20:20:50
URL: http://aaanette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0