Valborg och Första maj

Valborg:
Grill premiär och kubbspelande fick inleda kvällen. Vädret var helt fantastiskt och mysfaktorn hög. Det gick dock utför. Erik och Henke räddade kvällen genom samtalande och funderingar.
Vissa insikter borde man ha kommit till tidigare speciellt med tanke på att tankarna redan fanns, men nu har jag tagit det slutgiltiga beslutet och jag hoppas att det accepteras utan ifrågasättande.
Hade jag hållit fast vid mitt tidigare beslut så hade jag inte mått piss idag. Ångest är bara förnamnet. Det var så himla onödigt och dumt.

Första maj:
Först och främst ett stort tack till Linda som övertalade mej att komma ner till stan. Jag är så glad att jag kom. Allting får ett helt annat sammanhang och kanske till och med en mening.
Resten av dagen kommer att bestå av handbolls final. Skövde är ju i sm final. Lovely! Och en massa ånger och ångest från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0