Vildängel

Ett av mina största problem i livet, förut om att jag måste planera helst en vecka innan, är att jag inte kan sluta läsa i en bok, hur dålig den än är.
Och idag, är första gången som jag egentligen kan säga att jag är glad att jag inte slutar läsa böcker som är dåliga.
Jag har, under flera månader, försökt kämpa mej igenom Lina Forss bok Vildängel. Det går inte alls bra. Det går inte alls skulle jag vilja säga. Jag har verkligen tyckt så illa om den att jag inte kommer igenom den, men idag, när jag nu har läst lite mer än halva, så börjar det äntligen släppa. Jag insåg att jag låg och fnittrade för mej själv, jag kände med karaktärerna och ja jag tycker helt enkelt om boken nu.
Jag vill kanske inte uppmana er till att läsa boken, utan jag vill bara rättfärdiga inför mej själv att det faktiskt finns en anledning till att jag inte kan sluta läsa en påbörjad bok. Jag har bara inte insett varför innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0