B-uppsatsen

Nu har jag faktiskt börjat med uppsatsen. Jag känner mej ganska så stolt faktiskt. Alltså, man kan ju inte påstå att jag har superduper börjat, men jag har ändå börjat, vilket känns fantastiskt skönt.
Det ska bli kul att komma igång på riktigt och verkligen få börja skriva, men jag är så jävla trött hela tiden så jag kan inte sätta mej ner och läsa för då somnar jag.

I natt när jag hade svårt att somna så låg jag och tänkte på förhållanden. Tanken var att jag skulle skriva om det nu, men nu har jag suttit ner i två minuter så snart somnar jag så nu är det dags att gå och göra nåt annat, så det får således bli ett senare inlägg.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman! Det är inte så att du har vitamin o järn brist eller så om du är så trött hela tiden? Jag har fått järntabletter utskrivna för att jag hade väldigt lågt järnvärde vilket visade sig eftersom jag var trött hela hela tiden, det är betydligt bättre nu.

2008-11-12 @ 10:56:40
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0