Bättre sent än aldrig

Nu börjar allt ordna upp sej så jag känner att jag har tid att blogga igen. Yay! Jag förstår att ni är sjukt glad.
Två hemtentor och ett grupparbete är avklarade. Nu väntar några intensiva veckor med b-uppsats skrivande. Vilket ska bli fantastiskt trevligt faktiskt. Jag ser fram emot det. Men först ska jag ta resten av den här dagen ledigt.

I natt var det valvaka, jag har alltså inte sovit nåt, vilket börjar kännas nu. Men det var en helt fantastisk morgon idag. Johanna, Frida och Filip kom förbi med frukost och vi satt och firade Obamas vinst. Ibland blir jag bara så lycklig av mina vänner att jag bara vill skrika rakt ut så att alla får reda på hur bra dom är.

I övrigt är allt bara jätte bra. Träningen flyter på, pluggandet funkar, vännerna är bäst och framför allt så är jag glad över nya bekantskaper. :)

Nu ska jag gå hem och lägga mej och sova ett par timmar och sen ska jag spela Mapduel. För er som inte vet vad det är så gå in på mapduel.com och testa. Kanske världens roligaste spel, när det går bra! Mitt rekord just nu ligger på 626 poäng. Jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0