En fantastisk dag

Som sagt så har jag varit och ätit middag och sen varit på bio idag, med Elin och hennes vänner.
Överlag kan man väl säga att det var helt fantastiskt trevligt, men det var inte det jag hade tänkt att skriva om. Utan jag hade tänkt skriva om människor. Mer specifikt, Elin och hennes kompisar.

Jag tycker verkligen om folk, speciellt om det är ett redan tajt gäng, som verkligen släpper in en ny person. Jag vet hur jag själv är, totalt världelös på det där, men jag blir så himla glad och nästan lite rörd när jag blir insläppt så där.
Det var tänkt att det skulle komma en lång och fin utläggning kring det här men tydligen så blev det inte så.
Tack iaf!

Kommentarer
Postat av: Marie

Va kul att du har haft en sån underbar dag! Ha en lika härlig helg!

2008-11-14 @ 07:57:44
URL: http://marie1982.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad roligt att du hade det bra! Jag röstar på Koontz ansiktet, det kan liksom inte gå fel..

2008-11-14 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0