Förmiddagsträning

Okej det är bara att inse att träna på förmiddagen inte riktigt är min grej. Alltså, det är ju as skönt att ha det gjort, och träningen går sjukt bra på förmiddagarna. Plus att man ibland får den stora förmånen att avnjuta en lunch på Iksu med Elin.
Men det är inte bra för b-uppsatsen. Klockan är lite över tre, eller snarare närmare halv fyra, och jag har fortfarande inte börjat. Jag slog upp en bok och började läsa. Läste två sidor, men jag kunde verkligen inte koncentrera mej. Ögonen svider och tankarna är någon helt annanstans. Tänkte att jag kanske skulle skriva lite istället då. Det gick inte heller. Så det är bara att inse att det är en pluggfri dag idag.
Så nu ska jag titta på svt play lite innan det är dags att laga mat. Och sen är det bio ikväll! Fantastiskt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för tipsen!!

Inte lätt, men ibland måste man juh faktist få slöa, så är det!!!

2008-11-19 @ 18:22:50
URL: http://jojjjahannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0