Nya livet

I morgon, mina kära vänner. I morgon börjar det. Det nya livet. Igen! Huvudmålet den här gånger är dock inte att bli snygg och smal, utan att bli glad, lycklig.
Detta är vad jag ska göra:
- Äta ordentligt, inte nödvändigtvis sjukt nyttigt, men iaf regelbundet och bra mat.
- Ge mej själv tid att vila på utan att ha dåligt samvete.
- Sluta köra över mej själv. tex säga ifrån när jag tycker att något är fel.

osv.

Helgen har varit bra och mysig på alla sätt och vis. Ändå är det något som är fel. Jag har ont överallt, är sjukt trött hela tiden och är på dåligt humör. Jag vet inte vad det beror på, antagligen pms. Jobbigt iaf.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att det låter som dina bästa mål någonsin!

2008-11-23 @ 19:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0