Rubrik

Okej, nu kommer ett helt sanningsenlig och kanske lite väl ärlig inlägg. För vissa kanske det kommer att se som bara töntigt och självömkande, men då får man tycka det. Jag vill bara skriva det för att förklara hur min sinnesstämning är just nu, ifall jag skulle vara otrevlig mot någon eller något liknande. Förklara alltså.

Igår när jag kom hem från iksu så var jag för det första besviken över att spinningpasset var så dåligt, men så tittade jag mej i spegeln innan jag klev in i duschen. Och det såg ut som att det faktiskt började hända saker med min kropp. Jag kunde nästan ana några slags muskler och jag tyckte kanske att jag hade blivit lite smalare. Så då tänkte jag att det är lika bra att få det svart på vitt så jag vägde mej. Jag har gått upp 5 kilo sen jag började träna. Fem kilo! Det är ganska så mycket. Jag blev så klart jätte ledsen. Det innebär att jag nu väger mer än vad jag någonsin har gjort. Då spelar det ingen roll hur bra jag känner mej i kroppen och allt det där. Det spelar ingen roll alls.

Visst muskler väger mer än fett och bla bla bla. Jag vet. Men jag har ju inte byggt upp fem kilo muskelmassa på den här tiden, det är ju typ omöjligt.

Jaja ni fattar. Självbilden krackelerade kan man säga. Men nu ska jag snart iväg och träna igen. Då kommer det att kännas bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0