Hemtentan

I den bästa av världar så hade min hemtenta varit klar nu. I min planering såg det ut som att det skulle ha blivit klar i torsdags, men så vitt jag vet så är det fortfarande inte klar. Jag har funderat lite på vad det kan bero på. Antingen så måste det vara att hemtentan är så ouppfostrad så att den inte har skrivit sej själv än. Eller så måste det vara så att min polska slav inte har skrivit klart den. Jag vet inte vilket som är mest troligt.
Det finns också ett tredje alternativ, att jag är lat och kass så att jag inte har skrivit klart än. Men det låter alldeles för otroligt för att vara sant.

Gruppredovisning idag mellan nio och tre. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0