Lördag

Igår så hade jag planerat den här dagen så bra. Jag skulle kliva upp klockan åtta och gå och träna. Resten av dagen skulle jag bara skriva på hemtentan.
Nu är klockan kvart i tolv. Jag vaknade för 45 min sen. Inget iksu. Dessutom har jag sinnessjukt ont i huvudet. Och jag vet att det beror på att jag inte har tränat, från ryggen alltså, men det hjälper liksom inte. Det gör så jävla ont att jag antagligen kommer att spendera den här dagen i sängen. Jag har också beslutat mej för att ta en pluggfri dag. Även om jag inte hade gjort det så hade jag inte pluggat nåt, men skillnaden hade varit att jag hade haft dåligt samvete istället.
Så dagen kommer alltså att spenderas i sängen, med en bra bok, om jag kan läsa, vilket inte är säkert. Jag tänkte även gå runt nydala en sväng sen. Får se hur det går dock.
Jag ska nog även passa på att ringa till lite folk som jag inte har pratat med på sjukt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0