Mina sambos

Jag vet inte om det kanske har blivit lite för många kärleksförklaringar till mina sambos den senaste tiden, men nu är jag verkligen tvungen att skriva om det igen.

Mina sambos är bäst. Dom finns alltid där om det skulle vara nåt. Det är helt fantastiskt att komma hem från en dag i skolan och bara få ösa ur sej allt som har hänt. Ha någon att reflektera över dagen men, eller spy galla över. Bara få prata.
Jag älskar alla våra pratstunder. Vi pratar om allt, verkligen hur olika saker som helst. Tex så kan en konversation handla om hurvida korta människor är en lägre form av människa. Nästa stund så pratar vi om våra framtida karriärer som lärare. Som tex nu för kanske cirka en kvart sen så pratade jag och Elle om det och jag blev så peppad och glad över mitt yrkesval. Det kändes som att det verkligen var helt rätt.
Jag känner att jag blir än bättre och klokare människa på så många olika sätt när jag umgås med mina sambos.

Egentligen så skulle jag vilja att alla människor någon gång fick chansen att bo med Elle och Kattis, men å andra sidan så vill jag alltid bo med dom.

Så nu har jag öst lite kärlek ur mej, nu är det dags att plugga!

Kommentarer
Postat av: Elle

:)

Är så lycklig över att bo med er också! Bara att ni finns där alltid, även om jag inte behöver just i den stunden, betyder mer än jag kan säga! Älskar alla djupa funderingar vi har, än om det rör politik eller penisstorlek. Som sagt ni är bäst!

2008-10-15 @ 18:10:53
Postat av: kattis

åhhhh! du ser vad mycket du har att skriva om! :)

helt fantastiskt att vara en del av det bästa kollektivet alla kategorier.

2008-10-15 @ 18:31:57
URL: http://kattfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0