Dagen

Jag är så nöjd med dagen och framför allt med mej själv. Och eftersom jag vet att ni dör av nyfikenhet kring vad jag har gjort idag så ska jag så klart ge er en kort redogörelse:
Jag klev upp klockan nio och åt en god och näringsrik frukost innan jag gick till Iksu för att gå på spinning. Kom sedan hem, stekte pannkakor, åt pannkakorna och tog sen en promenad runt sjön med Elin. Men det slutar inte här mina vänner. Sen storstädade jag mitt rum, lagade mat och där tog det slut. Jag är iaf nöjd.

Det är så himla trevligt att göra nya bekantskaper. Jag och Elin har gått i samma klass i ett år och tre veckor. Vi har pratat med varandra så klart, och festat ihop men inte umgåtts direkt. Men efter en två timmar lång promenad, med efterföljande kaffe, så insåg jag att det är en person som jag absolut vill lära känna bättre.

För övrig så inser jag varje dag hur glad jag är att jag har flyttat ihop med Kattis och Elle. Jag älskar att bo med dom. Även fast jag kan vara sur och grinig ganska så mycket så är jag övervägande glad, lycklig. Det är det näst bästa beslutet som jag har tagit i mitt liv. Det bästa är att flytta hit till Umeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0