Färgledsen

Det är ju trevligt att jag kan hantera att se på film. Jag kom precis hem från bion, efter att ha sett Patrick 1,5 med Elle. För övrigt en bra film, men det hade inte spelat så stor roll egentligen, om man tänker på min reaktion. Jag grät. Jaja tänker ni som känner mej, det gör du ju alltid. Jo visserligen, men om jag säger så här då. Jag hade en sjal på mej, den var våt efteråt!

Feel good filmer! Hm, dom är trevliga på alla sätt och vis, men när man känner att höstdeppen drabbade en på väg till biosalongen så hjälper det inte direkt. Snarare tvärtom.
Men jag blev iaf raggad på, på bussen på väg hem. Av ett fyllo som sa att han hade velat vara med mej i ett annat liv. Det är ju alltid trevligt att bli raggad på. Man behöver ju bekräftelsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0