Fest hos Erik

Kvällen igår var en fantastisk kväll. Jag blev lycklig på så många sätt. Framför allt för att jag för en gångs skull fick vara på en fest där det bara spelades bra musik. Helt fantastiskt. Jag är så van att gå på fester där der spelas as kass musik så jag har lärt mej att ignorera musiken, men igår var jag bara lycklig i hjärtat hela tiden.

Sen var det ju så klart ett fantastiskt sällskap också. Anna Anna Anna. Jag säger bara det. Fantastiskt!

Nej men det var verkligen en trevlig kväll och jag känner att jag verkligen behövde det där. Mycket av det dåliga måendet som jag har haft det sista har försvunnit nu. Jag mår så himla mycket bättre.

Och ikväll så är det fest hos Anette. Jag har höga förväntningar.

Nu måste jag sova en stund om jag ska orka med kvällen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt att det var så lyckat. Hoppas kvällen idag blir lika bra!

2008-09-06 @ 19:25:38
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0