Första dagen i skolan

Idag var alltså första dagen i skolan för den sista terminen med historia. Dagen har överlag varit bra. Kul att träffa alla igen så klart och det känns skönt att alla är lika opepp som jag att börja plugga. Men jag ska verkligen göra mitt bästa för att inte stressa upp mej och för att klara av det här.

I övrigt händer det inte så mycket just nu. Filip och Frida var förbi och tittade på film igår. Det var så himla kul att träffa dom igen. Det var ju så länge sen.
Och snart ska jag träffa världens bästa Anna. Ingen är så bra som hon. Jag hoppas att jag får träffa Daniel också. Åh vad jag längtar efter dom!!

Nu ska jag faktiskt ta tag i pluggandet, trots att det tar emot.

Kommentarer
Postat av: toraa - stolt mamma

Yo go girl!

2008-09-01 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0