Iksu

Idag var jag och tränade på Iksu för första gången den här terminen. Det gick förvånansvärt bra, och framför allt så känns det skönt att ha kommit igång igen. Jag ska försöka att inte träna så himla hårt som jag gjorde förra terminen, utan lägga upp någonslags långsiktik plan. Nu vet jag ju hur det brukar gå med det där, men jag får väl göra ett försök iaf.

Jag har hamnat i en bra seminariegrupp under det här momentet iaf. Det känns verkligen himla skönt. Vi kom idag överens om att dom lektionsplaneringarna som vi har gjort idag är dom bästa någonsin. Antagligen kommer vi vara dom första någonsin som får MVG på något. Och inte bara MVG utan MVG++. Jag känner mej nöjd!
Momentet i övrigt är pissigt tråkigt och inte givande alls, men som tur är så är det inte så många poäng.

Ännu ett totalt ointressant inlägg!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul med träning och att det funkar bra i gruppen. Ha det toppen!

2008-09-03 @ 08:42:59
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0