Livet

Snart måste jag ta tag i livet.
Den senaste tiden har varit väldigt häktisk. Mycket att göra i skolan, framför allt väldigt långa dagar. Mycket festande har det också varit. Trots att jag mår mycket bättre än vad jag har gjort på väldigt länge så saknar jag strukturer i mitt liv så jag måste försöka ta tag i det nu. Komma igång med träningen ordentligt igen och få någon slags ordning på maten. Då tror jag att det kommer att bli en bra höst.

Jag är väldigt positiv och glad nu för tiden. Skönt som omväxling kan man säga. Jag hoppas att jag kan få fortsätta att må så här bra.
I morgon börjar vi ett nytt moment i skolan, idéhistoria. Det ska bli så himla kul, jag ser verkligen fram emot det.

Tack alla som gjorde festen igår! Det var fantastiskt trevligt.

Nu ska jag lägga mej och kolla på teve tills jag somnar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommentaaaaaar. nu då nina, nu då!

2008-09-15 @ 21:29:48
URL: http://kattfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0