Livskvalité

Jag blev uppringd av universitetet idag. De bad mej hålla i livskvalité kursen nästa termin. Och jag tänkte att eftersom det skulle vara bra att dryga ut kassan lite så tackade jag ja.
Jag hoppas att så många som möjligt av er kommer att läsa den så jag tänkte redan nu ge en liten introduktion så ni vet vad ni har att vänta er.
Det ni behöver är framför allt mycket tid, många olika kompisar och en hel del kaffepengar.
Dagarna kommer att starta halv nio och samling sker utanför Amigo för att alla ska kunna köpa morgonkaffet för halva priset. Därefter kommer vi att gå till Lindell för att sätta oss i smågrupper. Ni kommer få i uppgift att komma på så många samtalsämnen som möjligt och sedan även ta del av dessa ämnen rent praktiskt. Jag kommer att gå runt och lyssna på er för att på så vis bedömma er kreativitet och uppfinningsrikedom.
Allt eftersom kursen fortlider så kommer ni att få ta större eget ansvar. Man skulle till exempel tänka sej att vissa grupper går och sätter sej i andra fik. Jag rekomenderar då framför allt Hum och Mit pågrund av det billiga kaffet och den kraftiga genomströmningen på folk.
Det är också bra om ni kan cirkulera lite grupperna så att jag ser att ni inte har några samarbetssvårigheter.
Kursen startar höstterminen 09 och ni är alla välkomna att söka den!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Studerande Wallman till er undervisning! (Jag anmäler mig alltså)

2009-04-13 @ 12:52:40
Postat av: kattis

hur anmäler man sig?

2009-04-13 @ 13:50:03
Postat av: toraa

Är det sant? Låter väl bra!!

2009-04-13 @ 23:36:28
URL: http://www.metrobloggen.se/mammam
Postat av: Frida

Låter som kursen jag läser nu! Hänget utförs dock mest i naturvetar. Helt underbar kurs! Tänker naturligtvis anmäla mig till denna;D

2009-04-14 @ 13:51:06
URL: http://adirf.blogg.se/
Postat av: Johanna

Blir ju lite repetition, men det är ju bra för att befästa kunskapen! Jag anmäler mig men hoppas på att hänget blir Naturvetarhuset/Universum.

2009-04-14 @ 20:10:38
Postat av: yasmine

Va kul för dig =)Congratulations

2009-04-15 @ 10:05:07
URL: http://yasminaren.blogg.se/
Postat av: Jojja

Grattis, va roligt!!

Sen så undrar jag juh vem M är?? ;)

2009-04-19 @ 23:04:15
URL: http://jojjjahannna.blogg.se/
Postat av: Jojja

PS

tyvärr kommer jag nog inte att kunna anmäla mig eftersom jag inte riktigt vet vars jag håller hus då =(

DS

2009-04-19 @ 23:09:28
URL: http://jojjjahannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0