VG-barn

En nya era i mitt studentliv har börjat. Jag fick VG på senaste hemtentan också. Jag ser fyra möjliga orsaker till detta:
1. Jag har blivit sjukt mkt smartare helt plötsligt
2. Jag har lärt mej vad som krävs av mej som student (vad lärarna vill ha)
3. Kraven är mkt lägre på svenskan än på tidigare kurser
4. Att svenska helt enkelt är min grej

Jag är fantastiskt nöjd iaf. Men det gör också att jag känner att jag har lite press på mej inför kommande lyrikanalys hemtenta.

Eftersom det blev en sån kommentarstorm på det tidigare inlägget om mej och M (två kommentarer) så anser jag att det är nödvändigt med en förklaring. M är alltså min nya dator.

Kommentarer
Postat av: sanna

jag måste vara retard, men jag trodde någonstans att det var en katt.

2009-04-23 @ 11:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0