VG-barn

Jag vet inte om jag har sagt att jag är världens bästa student? Det är jag iaf. Jag fick VG på sista momentet på historian. Helt fantastiskt om ni frågar mej.
Jag har aldrig riktigt förstått det där med att sikta på de högsta betygen och att ha extrem prestationsångest hela tiden. Jag tänker att jag gör det jag kan. Det handlar om att ligga på den där magiska gränsen mellan U och G. Men nu fattar jag varför man vill ha VG. Man blir extremt studiemotiverad. Tyvärr har jag inga av det här momentets böcker hemma så jag kan inte läsa, men jag kanske ska ta en sväng till röda rummet?!

Jag har tränat också. Det gick mycket bättre än på länge. Jag är på gång nu.

Kommentarer
Postat av: Jojja

Grattis gumman!!!

Jag fick just tillbaka Carinas hemtenta å fick VG på den, såååå skönt att inte få rest på den!!!

Ska vi fira med en fika på lindells imorgon???

kram

2009-04-06 @ 23:55:33
URL: http://jojjjahannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0