Flytt

I morgon tänkte jag hämta ut nycklarna till min nya lägenhet och sne tänkte jag påbörja projekt flytta med hjälp av endast cykel. Givetvis kan jag inte flytta möblerna på cykeln men jag tänker att jag ska försöka ha flyttat alla kartonger innan min familj kommer upp och hjälper mej att flytta. Nu kanske några av er tänker "hm, men Nina har ju inte cykel, den har ju blivit stulen". Så sant så sant. Jag har egentligen ingen cykel, men jag har lånat en trasig cykel som jag hittade. Jag kommer ju ändå inte kunna cykla med kartonerna utan bara ställa dom på pakethållaren så att jag slipper bära dom. Jag tror att det kommer att gå fantastiskt dåligt men det skulle var skönt om det faktiskt funkade.


I övrigt är den här söndagen fylld med plugg och inte så mycket annat.


Kommentarer
Postat av: zälle :)

ska du flytta?

2009-08-04 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0