Arg, glad och mysig

Det är billigare att åka bil från Umeå och hem till Götene än att åka tåg. Det är också billigare att flyga än att åka tåg. Det här är sista gången som jag tänker på miljön framför min ekonomi. Jag har just köpt tågbiljetter för mina sista pengar, vilket innebär gröt resten av den här månaden också.

I övrigt är jag arg på mina hormoner, jag blir ett monster.
Jag är också arg på elin.

Men i morse hade jag världens mysigaste morgon. Jag vaknade, klev runt i lägenheten och tände ljus i min morgonrock. Sen åt jag frukost och kollade på julkalendern i myset.

Nu ska jag gå och lägga mej innan fler missöden på grund av hormonell obalans sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0