Lördag

Kvällens fest blev inställd pga att vi gick ut för hårt igår. Det var dock den bästa kvällen på länge. Jag älskar Eriks fester. Jag ska hänga där varje helg.
Origo var dock en besvikelse, men vad gör man väl inte för sina vänner när dom har ragg.

Dåligt samvete är något som plågar mej idag.
-Jag hör typ aldrig av mej till folk, fast jag tänker på dom och verkligen inte vill förlora dom. Jag är typ världens sämsta vän.
-Att jag drack igår. Jag borde inte ha dåligt samvete för det, men det har jag.
-Pluggandet, det hamnar alltid i sista hand.
-Att jag inte tar hand om mej själv ordentligt.

Åh det känns som att det går lite för fort nu. Jag vill trycka på paus ett tag. Hinna ikapp.
Äsch i morgon ska jag ta tag i livet igen, då kommer allt att bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0