Fjärilar och val

Jag hatar alla dessa val man måste göra hela tiden. Framför allt handlar det om prioriteringsval. Borde jag prioritera skolan, sociala relationer eller träningen? Det självklara svaret borde kanske vara skolan, men när jag har den inställningen så blir allt bara piss. Jag får prestationsångest, hatar att plugga och gör mycket sämre ifrån mej. Idag är en av dom där dagarna när jag borde ha läst varje sekund, men med tanke på att kattis och elle for iväg nyss så var jag inte helt peppad på att läsa. Men nu ska jag ju vara själv i flera dagar så jag kommer att ha massa tid att läsa. Men jag saknar dom redan!

Förövrigt så vägrar dom där fjärilarna i magen att försvinna. Rosa moln börjar dra in också. Det är inte bra det här. Jag vill åka hem och sitta i toraas kök och dricka ohälsosamma mängder te och prata av mej. Jag vill att det ska gå över.

Kommentarer
Postat av: toraa

vem e de då, som du gillar alltså? hur vet du att de inte ebesvarat? alla älskar nina!

2009-01-28 @ 20:22:50
URL: http://www.metrobloggen.se/mammam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0