Klar!

Jag vet inte om jag har berättat att jag är världens bästa student? Eller världens sämsta. Linjen som skiljer dem åt är väldigt tunn ibland. Jag har iaf skrivit klart den sista uppgiften som ska in i historian nu. Känns bra, så länge jag inte tänkte på kvalitén.
Det bästa med att vara klar ät att jag äntligen får läsa klart Stieg Larsson. Som jag har längtat. Jag hade tänkt att tjuvläsa lite igår, men jag hamnade i en intressant diskussion som tog slut vid ett, och då var det som inte läge att läsa.
Blablablablablabla..det skulle vara kul om jag någon gång hade nåt kul att berätta om. Men i brist på det så ska nu få en redogörelse för vad jag ska göra i helgen.
I morgon ska jag till skolan en sväng, sen hem till Elin och baka och fika. På kvällen ska jag på vinkväll hos Petra. Detta ser jag fram emot.
Lördagen kommer väl antagligen inledas med viss huvudvärk och ett lätt illamående, men sen är det fest som gäller. Med utgång på stan. Söndagen kommer alltså att tillbringas i sängen tillsammans med självömkan och ångest. Jag tror dock på den här helgen.

Kommentarer
Postat av: Jojja

Jag tror också stenhårt på den här helgen, jag längtar som fan! Vet dock inte om jag hinner komma å fika hos Elin idag, men jag ska göra mitt bästa ;)

kramen

2009-01-16 @ 10:19:11
URL: http://jojjjahannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0