Lördag

Vissa dagar är bättre än andra. Så är det bara. Igår var en mycket bra dag, om man bortser från kvällen. Jag kom hem efter en dag med trevligt lunchsällskap, och framför allt ett fantastiskt fika. Jag var kall och trött, så kliver jag in genom dörren. Ett bombnedslag. Så mycket för den myskvällen. Jag bestämde mej då för att gå och lägga mej tidigt. Precis exakt samma ögonblick som jag kryper ner under täcket, tar fram boken och tänker "det här kommer kanske bli en bra kväll trots allt", precis då bestämmer sej mina grannar för att skruva upp festen en smula. Jag hörde vilken varje låt var, Staaf skulle ha varit stolt över låt valen, jag hörde vad de skrev till varandra, jag hörde också att dom tydligen bestämde sej för att möblera om. Tillslut lyckades jag dock somna.
Idag ska jag på självmordsuppdrag på stan, därefter fest.
Så om ni inte hör något från mej på ett tag så har jag antingen fallit offer för köphysterins galna ambasadörer, eller så jag har helt enkelt supit för hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0