Sista dagen

Idag är sista dagen här nere för den här gången. Jag längtar tills jag kliver av tåget i Umeå i morgon tidigt på morgonen. Eller allra mest längtar jag tills jag har släpat upp alla grejer till lägenheten, får krama Elle och sen lägga mej och sova en stund. Få sova hemma. Fantastiskt.
Igår var för övrigt en fantastisk dag. Den bästa här nere. Shoppade nya träningskläder, fikade med Jenny, fikade med Toraa, Ossian och Bengan och lekte en massa med Ossian. Sen var det på spåret på kvällen. Mys!
Jag pratade också med Elin i telefon en stund. Fantastiskt. Det finns ingen som Elin så är det bara. :)
Nu ska jag packa det sista och sen åka till mormor och äta middag sen kommer jag hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0