Tisdag

Snart är det dags att dra sej bort mot iksu igen. Spinning idag, och jag är sjukt peppad precis som vanligt. Idag har jag dock ingen Elin med mej, det gör det hela mkt tråkigare!

Jag har just läst två böcker om vad det är för skillnad på språket i skrift och i tal. Jag vill typ skjuta nån. Så himla ointressant. Ikväll ska jag dock ta itu med Jane Eyre. Jag gillar den boken så det känns bara sjukt kul. Synd att jag måste stressa igenom den bara.

Jag började lyssna på Christian Kjellvander förut. Varför är det ingen som har upplyst mej om hur bra han är?

Ibland har jag en känsla av att inte bli tagen på allvar, idag var den extra stark fram till dess att världens bästa Jenny ringde. Då blev allt precis så bra som det kan vara. Jenny kom upp och hälsa på mej snart då! Jag saknar ju dej!!

Hm, ännu ett ointressant inlägg! Ett tips är att sluta läsa min blogg. Det blir inte bättre än så här!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet det är katastrof att jag inte har hälsat på dig än! Ska lösa det. Kanske åker upp med schlet-Christer i vår....

2009-01-28 @ 10:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0