Zälle

Det finns en flicka som brukar kallas för Zälle. Hon är en av dom bästa. Vi har känt varandra sen vi började läsa franska i sexan, och sedan dess har vi hängt ihop. Nu för tiden träffas vi en gång om året och det är för att åka på Hultsfred. Förra året for vi även på Kent tillsammans, vilket innebar att Zälle kom upp och hälsade på. Hon var den första av mina vänner där hemma som kom upp och det betyder mycket för mej. (Vissa har fått dispens på grund av barnfödande och dylikt)
Zälle är kanske den roligaste personen jag känner. Man kan inte vara allvarlig länge när man är med henne, och det är en mycket bra egenskap enligt mej.
Anledningen till att jag berättar allt det här är för att Zälle har gått och förlovat sej! Jag är så glad för hennes skull.
Grattis Zälle!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas verkligen de e vi som har fått dispens för barnafödande!!!

2009-01-25 @ 21:07:32
Postat av: toraa igen

btw hälsa grattis!! vem e den lycklige?

2009-01-25 @ 21:08:16
Postat av: Sofia

what?! My god! Det var rätt otippat (:

2009-01-26 @ 09:04:02
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0