Sommarkurs, sommarfika och sommarmiddag

Jag är snart klar med min sommarkurs. Jag har ungefär en sida kvar att skriva sen kan jag lägga dom böckerna på hyllan också. Nu är det ju visserligen så att den här kursen har varit fantstiskt rolig och inte det minsta jobbig och det är också så att det jobbiga kommer nu, när jag ska börja plugga på omtentan, men allt det tänker jag ignorera och bara vara glad över att jag snart är klar.

Senare idag ska jag iväg och träffa Maria, Jennifer och Tomas för att fika. Det ser jag fram emot hur mycket som helst. Nästa projekt blir middag ikväll med Maria, Jennifer, Malin och Sara. Det ska bli fantastiskt trevligt. Jag känner att det här kommer att bli en mycket bra dag. Nu ska jag ta tag i den sista sidan, jag ska skriva om hurvida begreppet rättvisa inte går att få ihop i ett genusperspektiv. Det ska bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0