Utgång

Jag har precis kommit hem från en bra kväll. Trevligt häng hemma hos anna och där efter TC. TC var så där, vi hade trevligt, vi satt och...hm ja vi satt.
På vägen hem funderade jag över hur ofta jag går ut och hur många utav dom kvällarna som jag faktiskt har haft roligt. Det är väldigt sällan som jag har extremt tråkigt men kvällarna kanske inte är värda dom pengar man lägger ut på den. Sen finns den dom där gångerna när det är så sjukt jävla roligt. Det är dom kvällarna man eftersträvar, men dom kommer så sällan. Ändå kommer man fortsätta att gå ut lika mycket i hopp om att kvällen ska bli perfekt. Och är man hemma och kvällen var as kul så vill man bara skjuta sej själv.
Barfota promenader i regn är inte tråkiga heller. Jag kommer nog ha ont i fötterna i morgon dock.

Kommentarer
Postat av: Johanna

De eviga förfesterna är alltid bäst..



Jag funderar på om vi ska ha EPP hemma hos oss varje fredag hela hösten? Jag och Markus kan ju inte vara borta samtidigt... Vad tror du?



2009-08-01 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0