utmaning

Om man vill kan man ta det seriöst, men man behöver inte.

Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Rolig, planerande och djup

Beskriver mig med tre mindre bra egenskaper:
Lat, odiciplinerad och djup


Jag älskar att:
ligga i soffan och läsa en bok, lyssna på spotify, dricka kaffe och fnittra


Jag hatar att:
vara trött, känna stress och åka tåg långt när det är varmt och det är en massa fyllon på tåget.


En egenskap jag möjligen inte nämnt på min blogg:
Det känns ju inte som att jag har nämnt någon specifik egenskap utan man får helt enkelt läsa mellan raderna. Men djup kanske.


En egenskap jag undvikit att blogga om:
samma som ovan


Jag skrattar åt:
det mesta, men framför allt kattis. Lägg märke till att jag skrattar ÅT henne, inte MED!


Jag gråter:
alltid när jag tittar på film eller serier eller bara ett helt vanligt trädgårdsprogram.


En situation jag inte gillar och kanske undviker därför:
där jag känner mej utsatt. Tex där jag inte känner någon eller där jag vet att någon har nåt emot mej.


En situation jag älskar och gärna försätter mig i:
soffan på kvällen med en bok och spotify.


Detta är jag stolt över:
att jag inte längre är samma person som för ett par år sen.


Detta kan jag skämmas för:
fyllor överlag.


Detta gör mig glad:
ja men det vanliga. När man är med folk man tycker om och sånt där.


Detta gör mig lugn:

sömn.


...nervös:
människor jag inte känner


...arg:
när saker inte blir som jag vill


...ledsen:
när man kommer hem efter en lång dag i skolan och kaffet är slut.


...förtvivlad:
samma som ovan


...tacksam:
det är nog faktiskt den mest överskattade känslan jag vet.


Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:
när jag kollar på true blood?


Detta gör jag om 5 år, hoppas jag:
jag har då vunnit sinnessjukt mkt pengar och bor i ett enormt hus vid en sjö. Jag har massa djur och massa böcker. Men det jag gör är väl mest att dricka kaffe och njuta.


Så här känner jag för hur mitt liv är just nu:
"nöjd nöjd nöjd, mannen här är jättenöjd"


Mitt motto i livet är:
Motton är för veklingar.

Jag utmanar:
Kattis, Johanna, Frida, Toraa, Sofia, sen vet jag inte vilka mer det är som läser min blogg förutom Ivana som utmanade mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0