Avundsjuk

För det första så är jag fantastiskt missnöjd över att jag vaknade kvart i tolv idag. Jag är inte en sån som vaknar så sent. Jag vaknar hellre klockan sex. Skärpning Nina!
Men iaf, så kollade jag runt lite på Facebook för att se om det har hänt nåt kul. Vad händer? Jo avundsjuka drabbar mej. Anna är i Östersund, Johanna är i Västerås, Sara är på P&L, Kattis och Frida är i Oslo. Vad gör jag på dagarna? Jag kliver upp klockan tolv, gnäller lite över att jag vaknade så sent, tar en promenad, pluggar lite, lagar mat, eventuellt tränar, lagar lite mer mat, och sen kollar jag på en film eller läser en bok. Och om det är fint väder ligger jag i solen. Hur kul låter det på en skala. Men å andra sidan så är det exakt så jag vill ha det, förutom att jag vill ha tidigare mornar. Jag fick ju följa med till Oslo om jag ville men jag ville hellre vara kvar i lägenheten och bara ta det lugnt och vara själv. Så igen. Skärp dej Nina. Gräset är inte grönare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0