Beslutsångest

Sommaren verkar inte bli som jag har tänkt mej, det händer alldeles för mycket saker. Jag ska åka hit och dit och spontanitet verkar vara det som gäller. Det funkar inte för mej. Jag ligger och har kramp i hela kroppen och mår rent ut sagt piss för att jag verkar ha sagt ja till saker som inte har planerats ordentligt. Jag måste avstyra det hela. Det går för fort för mej.
Det jag vill göra den här sommaren är ligga på stranden och bli brun (nu är det ju aldrig sol men iaf), läsa massa böcker, engagera mej i mina sommarkurser som är sjukt intressanta, plugga på min omtenta, inte dricka alkohol, träna. Det är allt jag vill. Inget festande, inga masshysteriska sammankomster, inget sånt. Jag må vara världens tråkigaste person men jag orkar inte hålla på att låtsas tycka att saker är roligt längre, jag orkar inte leva någon annans liv. Då är jag hellre världens tråkigaste person, den som alla hatar eller vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0