Solen

Idag har det varit mycket lätt att bara nöjd och glad. Framför allt så var det solen och sällskapet på stan som gjorde det. Och då syftar jag på Ivana och Frappe.

Om det är nåt jag kommer att lära mej den här sommaren så är det att titta på fotboll. Mycket trevligt!


Jag hade tänkt skriva ett lång och fantastiskt bra inlägg, men med tanke på att jag har ägnat fredagkvällen, efter det att fotbollen var slut, till att plugga så känner jag att jag tycker alldeles för synd om mej själv för att komma på nåt bra att skriva. Istället ska jag lägga mej och kolla på So you think you can dance!


På söndag kommer fin fina Maria och hälsar på!


Kommentarer
Postat av: Ivana

Haha jag trodde Frappe var en person... solen gör mig sjukt seg haha!

2009-06-30 @ 11:32:40
URL: http://haveyoursayfirst.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0