Johanna

Istället för att göra den där listan med 25 saker om mej själv på facebook så gör jag den här Johanna, jag hoppas att det är okej?!

1. Jag tycker att Umeå är en av de bästa städerna.
2. Amigo har det bästa kaffet på skolan.
3. Jag tror att tvåsamhet är en myt
4. Jag tror inte på kärnfamiljen, ju fler desto bättre.
5. Jag har alltid ont i ryggen och/eller huvudet.
6. Jag saknar inte Götene, dock ett fåtal personer.
7. Jag har en extremt romantiserad bild av livet på landet.
8. Jag är extremt rädd för att åka båt, sitta på bryggor, simma där jag inte ser botten och gå på is.
9. Älskar att sitta i Lindell och dricka kaffe och spana.
10. Har ofta åsikter om saker som jag inte alls har en aning om egentligen.
11. Har en förmåga att låta som att jag har koll på saker när jag egentligen inte vet nåt.
12. Önskar alltid att det är sommar när det är vinter och tvärtom.
13. Jag har ingen önskan eller längtan efter att få göra någon långresa.
14. Det stoltaste ögonblicket i mitt liv var när Toraa frågade om jag ville bli fadder till Ossian.
15. Jag har haft ett enda husdjur i mitt liv, en kanin, han kallades Plutten. Jag fick han när jag var 15.
16. Jag önskar att jag fick tillbaka min högstadietid och gymnasietid för att få göra saker annorlunda.
17. Jag vill gärna bo på landet, vid en sjö, och ha massa djur.
18. Jag älskar potatisgratäng, men bara den jag gör själv.
19. Om jag fick önska mej vad jag ville så skulle det nog vara att jag var rik.
20. Jag är extremt avundsjuk.
21. Jag är dock aldrig svartsjuk.
22. Jag tror inte på gud.
23. Jag är alldeles för dålig på att tala om för folk att jag tycker om dom.
24. Jag har en förmåga att bli sur över saker som jag inte borde bli sur över.
25. Nu ska jag äta födelsedagsmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0