Sommarkurs

Nu har jag precis sökt sommarkurs. Ute i sista minuten precis som vanligt. Det blev två kurser. Mellanösterns moderna historia och politisk filosofi. Jag är sjukt pepp. Man kan då tycka att jag borde koncentrera mej på kursen jag läser nu eftersom jag i princip inte har pluggat nåt på tre veckor. Men jag tänker att jag kan glida igenom den här kursen på min talang. Det går dock sådär! Dom närmaste två veckorna kommer att bli ett helvete när jag måste ta igen allt jag har missat. Men i morgon börjar mitt nya organiserade liv så det kommer ju att gå lysande.

För att följa upp föregående inlägg så kanske jag borde kommentera det något iaf. Dejt och NH var alldeles fantastiskt. Matlådematlagningen gick också bra. Träningen? Nja man kan säga att jag hoppade över den. Boken är inte utläst men jag kommer inte att lämna sängen idag så jag kommer nog hinna läsa nästan hela iaf. Den är förövrigt fantastisk. Topp fem skulle jag säga.
Vad var det mer jag skulle göra i helgen? Jo just det, städa. Hm? En annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0