Rapport från sydliga breddgrader del två

Fortfarande sjuk. 22 grader ute. Men idag tog jag det mogna beslutet att istället för att ligga i sängen och må piss så kan jag lika gäna ligga i solen och må piss och bli lite brun. Jag somnar så klart. Nu är jag knallröd. Inte alls skönt.
Jag har också insett att jag inte kommer kunna träffa någon. Jag kommer ju knappt upp ur sängen. Fan också!

Det här är dock första gången på länge som det är skönt att vara hemma. Jag längtar inte direkt upp till umeå faktiskt, det ska så klart bli kul att komma upp, men jag har inget emot att vara här. Det kanske beror på att jag är för sjuk för att tycka att det är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0